19 powodów, żeby zjeść Kit Kata - Marketing przy Kawie
19 powodów, żeby zjeść Kit Kata19 powodów, żeby zjeść Kit Kata19 powodów, żeby zjeść Kit Kata19 powodów, żeby zjeść Kit Kata

19 powodów, żeby zjeść Kit Kata

19 powodów, żeby zjeść Kit Kata
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Kurcząca się populacja, minorowe nastroje po utracie przewagi technologicznej, jak i nadszarpnięta kryzysem gospodarka okazują się okolicznościami, które nie przeszkadzają inwestycjom we wprowadzanie na rynek co i rusz nowych produktów. Szczególnie w branży słodyczy i szczególnie w Japonii. To tam w ciągu ostatniej dekady firma Nestlé wprowadziła 200 wariantów smakowych znanego na całym świecie batonika Kit Kat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja