180 sekund doskonałego advertisingu180 sekund doskonałego advertisingu180 sekund doskonałego advertisingu180 sekund doskonałego advertisingu

180 sekund doskonałego advertisingu

180 sekund doskonałego advertisingu
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Z reguły łatwo jest odróżnić film fabularny od reklamy. Potwierdzają to wyjątki, do których z pewnością należy spot z udziałem Nicole Kidman. W najnowszej kampanii perfum Chanel 5 zmienia się całkowicie sposób na wizualizację zapachu.

Najczęściej reklamy perfum ograniczały się do połączenia obrazu z muzyką. Afabularne filmy miały poprzez te dwa zmysły pobudzić powonienie. Tym razem w grę wchodzą emocje, działanie, a nawet mowa. O tej reklamie już w zapowiedziach mówiono, że zrewolucjonizuje dziedzinę marketingu. O reżyserze spotu natomiast – że nie robi reklam, tylko filmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja