18 głównych zasad planowania firmowych wydarzeń – porady dla event managera18 głównych zasad planowania firmowych wydarzeń – porady dla event managera18 głównych zasad planowania firmowych wydarzeń – porady dla event managera18 głównych zasad planowania firmowych wydarzeń – porady dla event managera
Praca zespołowa - podstawa sukcesu w event managemencie (fot. shock/Fotolia)

18 głównych zasad planowania firmowych wydarzeń – porady dla event managera

18 głównych zasad planowania firmowych wydarzeń – porady dla event managera
Violetta Lubacz

Violetta Lubacz

-

Violetta Lubacz

Violetta Lubacz

Jak zaplanować wydarzenie firmowe, które będzie sukcesem? Od czego zacząć? Jak zaprezentować klientowi swój projekt, a później przeprowadzić go aż do szczęśliwego finału, po którym z pewnością nastąpią kolejne zlecenia? Jakie są ogólniejsze zasady, którymi warto kierować się w tej branży? Radzi Violetta Lubacz – właścicielka działającej od 1989 r. agencji eventowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się