160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?

160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?

160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?
Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

-

brand and PR director, SMSAPI

Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

brand and PR director
SMSAPI

Od 2006 r. związany z firmą ComVision (obecnie Link Mobility Poland), początkowo jako programista oraz menedżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 odpowiada za całokształt działań wizerunkowych marki oraz PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych, współautor artykułów oraz książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi i komunikacyjnymi oraz mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.

Branża e-commerce przeznacza na komunikację mobilną aż 30% swojego budżetu marketingowego – wynika z tegorocznych badań Ipsos Polska. Trzy najpopularniejsze narzędzia komunikacji mobilnej to e-mail, social media i SMS. Ostatni z tych kanałów komunikacji znacznie rozwinął swoje możliwości na przestrzeni lat. Oto kilka spośród wielu opcji pozwalających urozmaicić komunikację SMS-ową z klientami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się