160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?

160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?

160 znaków w kampanii marketingowej – jak wykorzystać potencjał SMS-ów?
Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

-

Andrzej Ogonowski

Andrzej Ogonowski

Branża e-commerce przeznacza na komunikację mobilną aż 30% swojego budżetu marketingowego – wynika z tegorocznych badań Ipsos Polska. Trzy najpopularniejsze narzędzia komunikacji mobilnej to e-mail, social media i SMS. Ostatni z tych kanałów komunikacji znacznie rozwinął swoje możliwości na przestrzeni lat. Oto kilka spośród wielu opcji pozwalających urozmaicić komunikację SMS-ową z klientami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się