Badania online rządzą się swoimi własnymi prawami. To inna rzeczywistość, w wielu wymiarach tylko pozornie przypominająca badania tradycyjne. Interaktywny Instytut Badań Rynkowych sformułował kilka zasad, które ułatwiają tworzenie dobrych ankiet badawczych do emisji w Internecie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Określ, o kim chcesz orzekać
Podstawowa kwestia to odpowiedź na pytanie, czy badanie ma dotyczyć internautów, czy ogółu Polaków. Jeśli tych drugich, należy upewnić się, czy penetracja Internetu w interesującej nas grupie jest wystarczająco wysoka.
Przyjmujemy, że penetracja Internetu wyższa od 70% daje możliwość orzekania o całej populacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.