10 zasad badań ilościowych online10 zasad badań ilościowych online10 zasad badań ilościowych online10 zasad badań ilościowych online

10 zasad badań ilościowych online

10 zasad badań ilościowych online
Badania online rządzą się swoimi własnymi prawami. To inna rzeczywistość, w wielu wymiarach tylko pozornie przypominająca badania tradycyjne. Interaktywny Instytut Badań Rynkowych sformułował kilka zasad, które ułatwiają tworzenie dobrych ankiet badawczych do emisji w Internecie.

Określ, o kim chcesz orzekać
Podstawowa kwestia to odpowiedź na pytanie, czy badanie ma dotyczyć internautów, czy ogółu Polaków. Jeśli tych drugich, należy upewnić się, czy penetracja Internetu w interesującej nas grupie jest wystarczająco wysoka.

Przyjmujemy, że penetracja Internetu wyższa od 70% daje możliwość orzekania o całej populacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja