10 podstawowych porad dla autorów tekstów PR-owych dla mediów - Marketing przy Kawie
10 podstawowych porad dla autorów tekstów PR-owych dla mediów10 podstawowych porad dla autorów tekstów PR-owych dla mediów10 podstawowych porad dla autorów tekstów PR-owych dla mediów
Jak pisać, by nas czytano i publikowano? (fot. Brian Jackson/Fotolia)

10 podstawowych porad dla autorów tekstów PR-owych dla mediów

10 podstawowych porad dla autorów tekstów PR-owych dla mediów
A. Czech, J. Nabiałek

A. Czech, J. Nabiałek

-

A. Czech, J. Nabiałek

A. Czech, J. Nabiałek

PR-owcu, masz kolejną informację prasową do napisania w tym tygodniu? Zatrzymaj się i zastanów, jak przykuć uwagę twojego odbiorcy – dziennikarza.

Problem stary jak świat, ale w erze Internetu i komunikacji społecznościowej nabiera jeszcze większej wagi. Każdego dnia dziennikarz otrzymuje od kilkudziesięciu do kilkuset komunikatów na temat różnych produktów i marek.

Wobec braku czasu i natłoku informacji musi dokonać wyboru opartego na pobieżnej analizie. Dla każdego PR-owca to codzienne wyzwanie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja