10 najciekawszych działań promocyjnych polskich miast i regionów w 2016 roku10 najciekawszych działań promocyjnych polskich miast i regionów w 2016 roku10 najciekawszych działań promocyjnych polskich miast i regionów w 2016 roku10 najciekawszych działań promocyjnych polskich miast i regionów w 2016 roku
„Umiejętność mówienia o rzeczach istotnych bez zbędnego zadęcia” (fot. reklama ŚDM/UMWM)

10 najciekawszych działań promocyjnych polskich miast i regionów w 2016 roku

10 najciekawszych działań promocyjnych polskich miast i regionów w 2016 roku
Robert Stępowski

Robert Stępowski

-

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego, MarketingMiejsca.com.pl

Robert Stępowski

Robert Stępowski

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego
MarketingMiejsca.com.pl

Założyciel serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Od dziesięciu lat obserwuje działania marketingowe gmin, miast oraz regionów. Przygotowuje raporty dotyczące działań, a także wydatków marketingowych jednostek samorządu terytorialnego.

Miasta i regiony realizują coraz mniej typowych kampanii wizerunkowych. Mimo to w 2016 roku na promocję wydały ponad 666 mln zł. Najczęściej promowały się poprzez eventy, udział w targach czy wydawnictwa. Subiektywny ranking tego rodzaju działań z ubiegłego roku zestawił dla nas Robert Stępowski, założyciel serwisu MarketingMiejsca.com.pl.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja