E-mail marketing jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. Czasem jednak sami działamy błędnie, przez co nie osiągamy swoich biznesowych celów. Zobacz, czy nie zaliczasz tych newsletterowych gaf.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Każdy popełnia błędy – głównie z braku wiedzy i doświadczenia. Ważne, by się nie zniechęcać i na bieżąco wdrażać plany naprawcze. Podobnie bywa, kiedy nie osiągamy założonych celów biznesowych. Często zaczyna nam się wtedy wydawać, że coś (np. określone narzędzie) nie jest dla nas. Można też tak pomyśleć o mailingach. Tymczasem np. platforma Omnisend podkreśla, że na każdego dolara wydanego na e-mail marketing przypada przeciętnie 40 dol.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.