10 błędów w e-mail marketingu, przez które tracisz na sprzedaży10 błędów w e-mail marketingu, przez które tracisz na sprzedaży10 błędów w e-mail marketingu, przez które tracisz na sprzedaży10 błędów w e-mail marketingu, przez które tracisz na sprzedaży
Do sukcesu potrzebujesz: aktualnej wiedzy, dobrego narzędzia, rozwagi i odwagi (fot. Pixabay)

10 błędów w e-mail marketingu, przez które tracisz na sprzedaży

10 błędów w e-mail marketingu, przez które tracisz na sprzedaży
Maria Czekańska

Maria Czekańska

-

marketing specialist, FreshMail

Maria Czekańska

Maria Czekańska

marketing specialist
FreshMail

Zakochana w marketingu, zajmuje się marketingiem treści, social media marketingiem i działaniami koncepcyjnymi oraz strategicznymi. Po godzinach poetka, amatorka robienia kolaży. Jej największe miłości to książka, kawa i jej królik Bunny.

E-mail marketing jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. Czasem jednak sami działamy błędnie, przez co nie osiągamy swoich biznesowych celów. Zobacz, czy nie zaliczasz tych newsletterowych gaf.

Każdy popełnia błędy – głównie z braku wiedzy i doświadczenia. Ważne, by się nie zniechęcać i na bieżąco wdrażać plany naprawcze. Podobnie bywa, kiedy nie osiągamy założonych celów biznesowych. Często zaczyna nam się wtedy wydawać, że coś (np. określone narzędzie) nie jest dla nas. Można też tak pomyśleć o mailingach. Tymczasem np. platforma Omnisend podkreśla, że na każdego dolara wydanego na e-mail marketing przypada przeciętnie 40 dol.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja