1 + 1 może dać więcej niż 21 + 1 może dać więcej niż 21 + 1 może dać więcej niż 21 + 1 może dać więcej niż 2

1 + 1 może dać więcej niż 2

1 + 1 może dać więcej niż 2
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

Przygotowując promocję sprzedaży, należy szczególnie poświęcić uwagę temu, jak komunikować zachęty oraz zalety. Różne sformułowania tej samej oferty mogą spowodować dramatyczny wzrost sprzedaży. Stąd bardzo ważny jest proces testowania tej samej zachęty sformułowanej w odmienny sposób.

Podczas projektowania oferty promocji sprzedaży wielu menedżerów marketingu poświęca większość czasu na obmyślanie, jaką korzyść lub zachętę zaoferować klientowi w zamian za kupienie produktu. W wielu przypadkach jednak ta sama korzyść może wywierać na klienta zupełnie inny wpływ, w zależności od sposobu wyrażenia i postrzegania oferty. Rozpatrzmy zwykłą ofertę rabatową na produkt kosztujący normalnie, na przykład, 100 PLN: „Kupujesz jeden, drugi dostajesz za darmo”, albo: „zniżka 50%”, albo: „dwa w cenie jednego”, „kup teraz i zaoszczędź 50 złotych” – niby znaczy to samo, ale wywołuje odmienne efekty, i to nie tylko pod względem sprzedaży, lecz i w kwestii wizerunku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja