Wiadomość o spadku sprzedaży iPhone’ów zdenerwowała inwestorów i przyniosła największy spadek wartości akcji Apple od sześciu lat. To dobra okazja, by rozwiać jeden z marketingowych mitów – o Apple jako marce kochanej przez klientów, tzw. lovemark.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
2 stycznia 2019 roku, gdy cały świat odpoczął już po sylwestrze, prezes Apple wysłał list do akcjonariuszy. Poinformował w nim o niższej świątecznej sprzedaży iPhone’ów w USA w kontekście spowolnienia gospodarczego w Chinach.
Marce nie pomógł nawet wzrost sprzedaży zegarków Apple Watch i słuchawek AirPod ani lepsza sprzedaż na niektórych rynkach, m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.